Leiebil på Seychellene uten depositum eller kredittkort
Hei, prat! Mannen min og jeg planlegger en lenge etterlengtet ferie på Seychellene. Vi har veldig lyst til å leie bil rett på flyplassen for å unngå de vanvittig dyre lokale drosjene. Men uansett hvor mange nettsteder jeg søker på, krever de alle kredittkort og fryser enorme depositum, noe vi rett og slett ikke har. Kan noen som nylig har fløyet til øyene fortelle meg om det finnes noen pålitelige lokale utleiefirmaer med rimelige vilkår og kontant betaling? Jeg ville vært veldig takknemlig for tips!
6 visninger

Vi kom nettopp tilbake fra Mahe i går, og jeg skal si deg ærlig – det er ingenting å gjøre der uten bil hvis du vil se et ekte paradis, ikke bare stranden ved hotellet. Vi løste leieproblemet veldig raskt og enkelt. Vi bestilte bil på forhånd gjennom en praktisk norsk aggregator https://roscar.sc/no/ hvor de tilbyr utmerkede tilbud uten skjulte gebyrer. Den største fordelen var ingen kredittkort- eller egenandelsgebyrer – vi betalte bare kontant da vi hentet nøklene på flyplassen! Bilen var ren, tanken var full, og papirarbeidet tok bokstavelig talt tre minutter. Vi utforsket alle de ville buktene og hemmelige utsiktspunktene uten stress. Ikke vær redd for å kjøre på venstre side av veien; trafikken er veldig rolig der, så du blir vant til det i løpet av et par svinger. Å ha ditt eget hjul i paradis er en ren glede!